„Clash of Clans”, Adidas, Always, Samsung i Budweiser w top 10 najpopularniejszych reklam w tym roku na YouTubie (wideo)
Reklama firmy Supercell z Liamem Neesonem, promująca grę „Clash of Clans”, miała najwięcej odsłon w serwisie YouTube w 2015 roku. W czołówce znalazły się też m.in. spoty takich marek jak Adidas, Hyundai, Always, Samsung i Budweiser.
Z tegorocznego podsumowania YouTube Ads Leaderboard wynika, że dziesięć najpopularniejszych w br. reklam zanotowało łącznie na YouTubie ok. 470 mln wyświetleń, podczas gdy w roku ubiegłym było to 425 mln. Blisko dwie trzecie z tegorocznych odsłon miało miejsce na urządzeniach mobilnych.
Ranking uwzględnia tylko klipy oznaczone na YouTubie jako reklamy. Pod uwagę wzięto wszystkie wyświetlenia (zarówno płatne, jak i organiczne) oraz to, jaka część widzów obejrzała spoty w całości.
1. Clash of Clans: Revenge - 85 mln odsłon
Agencja: Barton F. Graf, USA
2. Hyundai: A message to space - 69,8 mln odsłon
Agencje: Innocean Worldwide
3. The Ad Council: Love has no labels - 55,4 mln odsłon
Agencje: R/GA
4. Boom Beach: Speech – 49,4 mln odsłon
agencje: Borton F. Graf, USA
5. Adidas: Unfollow feat. Leo Messi - 43,3 mln odsłon
Agencje: 72andSunny, Carat
6. Always: #LikeAGirl – Unstoppable - 38,1 mln odsłon
Agencje: Leo Burnett, Starcom Mediavest Group
7. Durex: #Connect - 37,5 mln odsłon
Agencje: Havas, Google, RB Global Media
8. Samsung Galaxy S6 and S6 edge: Official Introduction - 33,7 mln odsłon
Agencje: Big Spaceship, Starcom Mediavest Group
9. Fanpage.it: „Slap her” - children's reactions – 31,2 mln odsłon
agencje: b.d.
10. Budweiser: „ Lost Dog” - 30,4 mln odsłon
agencje: Anomaly, MediaCom
Dołącz do dyskusji: „Clash of Clans”, Adidas, Always, Samsung i Budweiser w top 10 najpopularniejszych reklam w tym roku na YouTubie (wideo)