CNBC z LinkedIn
Telewizja biznesowa CNBC zawarła sojusz z serwisem społecznościowym LinkedIn.
Głównym celem współpracy jest dzielenie się treściami pomiędzy obiema stronami oraz wspólne tworzenie nowych produktów - informuje serwis Brand Republic.
W ramach umowy należące do CNBC treści będą dystrybuowane na stronach internetowych należących do serwisu społecznościowego. W zamian funkcjonalność sieci LinkedIn zostanie powiązana z serwisem CNBC.com.
Obaj partnerzy będą również pracować nad wspólnym rozwijaniem produktów i treści dla CNBC. Przykładowo treści tworzone przez społeczność LinkedIn będą nadawane na antenie biznesowego kanału.
CNBC stanie się też preferowanym dostawcą mediów biznesowych w LinkedIn. Teksty, artykuły, blogi, dane finansowe i treści wideo wybrane z blisko 100 telewizyjnych wywiadów nadawanych każdego dnia w CNBC będą bezpośrednio dostępne dla globalnej bazy 27 milionów użytkowników serwisu.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: CNBC z LinkedIn