SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CNBC z LinkedIn

Telewizja biznesowa CNBC zawarła sojusz z serwisem społecznościowym LinkedIn.

Głównym celem współpracy jest dzielenie się treściami pomiędzy obiema stronami oraz wspólne tworzenie nowych produktów - informuje serwis Brand Republic.

W ramach umowy należące do CNBC treści będą dystrybuowane na stronach internetowych należących do serwisu społecznościowego. W zamian funkcjonalność sieci LinkedIn zostanie powiązana z serwisem CNBC.com.

Obaj partnerzy będą również pracować nad wspólnym rozwijaniem produktów i treści dla CNBC. Przykładowo treści tworzone przez społeczność LinkedIn będą nadawane na antenie biznesowego kanału.

CNBC stanie się też preferowanym dostawcą mediów biznesowych w LinkedIn. Teksty, artykuły, blogi, dane finansowe i treści wideo wybrane z blisko 100 telewizyjnych wywiadów nadawanych każdego dnia w CNBC będą bezpośrednio dostępne dla globalnej bazy 27 milionów użytkowników serwisu.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: CNBC z LinkedIn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl