Cohn&Wolfe dalej dla Domów Towarowch Wars Sawa Junior
Firma CBRE, właściciel Domów Towarowych Wars Sawa Junior, przedłużyła dotychczasową umowę o współpracy z agencją Cohn&Wolfe należącą do Grey Group Poland.
Cohn&Wolfe od 2011 roku wspiera DT Wars Sawa Junior w zakresie realizacji strategii komunikacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem działań w mediach społecznościowych oraz kreacji.
Agencja odpowiada również za tworzenie contentu i administrację strony internetowej warssawajunior.pl oraz całościową koordynację programu Przegląd Warszawski – kroniki mody miejskiej. Ambasadorami poprzednich edycji programu byli m.in. Joanna Przetakiewicz, Michał Piróg, Tomasz Barański i Areta Szpura.
Teraz przedłużono umowę na kolejny okres. Współpraca obejmuje wszystkie działania marketingowe do końca 2018 roku.
DT Wars Sawa Junior kilka lat temu promowały się kampanią pod hasłem „Grzeczne dziewczynki siedzą w domach”.
Dołącz do dyskusji: Cohn&Wolfe dalej dla Domów Towarowch Wars Sawa Junior