SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Comarch Loyalty Management w Grupie Żywiec

Comarch podpisał z Grupą Żywiec umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu lojalnościowego Comarch Loyalty Management. To jedna z pierwszych, realizowanych na taką skalę implementacji programów lojalnościowych, dedykowanych do punktów sprzedaży w detalu tradycyjnym w branży FMCG.

– Głównym celem programu partnerskiego uruchomionego przez Grupę Żywiec pod nazwą Akademia Zysków jest dotarcie z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców oraz zachęcenie jego uczestników do systematycznej współpracy. Program Akademii Zysków w swoich celach ma również dostarczać wiedzę z dziedziny rozwoju przedsiębiorczości w handlu tradycyjnym poprzez doradztwo oraz dzielenie się najlepszymi praktykami jego uczestników – mówi Grzegorz Jaworek, dyrektor ds. projektów komercyjnych Grupy Żywiec.

Program jest skierowany do wybranych sklepów detalicznych obsługiwanych przez Grupę Żywiec i opiera się na mechanizmie zbierania punktów lojalnościowych za transakcje zakupowe. Od strony technicznej program wspierany jest przez system Comarch Loyalty Management.

Dołącz do dyskusji: Comarch Loyalty Management w Grupie Żywiec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl