SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Cosmopolitan” po relaunchu z nowymi działami i layoutem

W czwartek 9 marca br. w sprzedaży pojawi się odświeżone wydanie miesięcznika „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), który po relaunchu zyskał nowe działy m.in. „CosmoMama”.

W kwietniowym wydaniu wydawca odświeżył layout magazynu. Dla czytelniczek przygotowano zupełnie nowe rubryki: „CosmoMama”, „CosmoPodróże”, „Cosmo w Kuchni” i „Cosmo na kółkach”. Po relaunchu poszerzone zostały także działy dotyczące mody, psychologii, zdrowia, urody, coachingu i finansów. Poza tym wzmocniono sekcje „W męskim świecie”, „Prawdziwe życie”, „Twoje Ciało” i „Horoskop”.

- Teraz „Cosmopolitan” jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby kobiet w Polsce i realizuje DNA brandu. Szczerze i otwarcie mówimy o wszystkim, co ważne dla naszych czytelniczek i wspieramy je we wszystkich obszarach życia - mówi Hanna Wolska, redaktor naczelna „Cosmopolitan”.

Relaunch magazynu został przeprowadzony w oparciu o wyniki badania marketingowego zrealizowanego na zlecenie Marquard Media przez Kantar Millward Brown.

Przypomnijmy, że w styczniu br. Martyna Zagórska została nową szefową działu mody w „Cosmopolitan”, zastępując Justynę Moraczewską. Z kolei Izabella Mazur-Poniatowska objęła stanowisko szefowej sekcji uroda i zdrowie. Od stycznia br. za brand „Cosmopolitan” odpowiada Paulina Żero, a dyrektorem reklamy został Zbigniew Kokot.

Na kwietniowej okładce „Cosmopolitan” znalazła się Barbara Kurdej-Szatan. W numerze zamieszczono kupony zniżkowe. Wydanie kosztuje 5,99 zł.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w okresie od stycznia do września ub.r. sprzedaż ogółem magazynu „Cosmopolitan” wyniosła 62 421 egz., po spadku o 20,04 proc. (rok do roku).

Dołącz do dyskusji: „Cosmopolitan” po relaunchu z nowymi działami i layoutem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Genotyp
Realizuje DNA brandu... Ha ha ha ha
odpowiedź
User
Racjonalny
Że też znajdują kilkadziesiąt tysięcy chętnych na tego różowego mózgotrzepa...
odpowiedź
User
DNA
Czyli teraz jest wszystko to, co u wszystkich.
odpowiedź