CR Media Consulting tworzy AdRadio
Spółka CR Media Consulting stworzyła sieć AdRadio - firmęsprzedającą antenowy czas reklamowy w internetowych stacjachradiowych. Jest to pierwszy tego typu projekt na polskim rynku.
AdRadio ma uprościć tworzenie kampanii reklamowych wrozdrobnionych i daleko wyspecjalizowanych radiach internetowych.Oferta obejmuje takie rozgłośnie jak: Open.fm, Polska Stacja iMegastacja. Emisje reklam odbywają się co godzinę od 8 do 24.Oferta AdRadio daje także możliwość stworzenia własnego kanałutematycznego - obecnie działają m. in. Orange Music (stacjaoperatora telefonii komórkowej) oraz Nokia Studio Garaż (kanałproducenta telefonów marki Nokia).
Sieć jest drugą, po sprzedającym powierzchnię reklamową naportalach AdNecie, inwestycją CR Media Consulting w reklamęinternetową. Zależna od Internet Group SA spółka liczy napozyskanie klientów dzięki niższej, niż w mediach tradycyjnych,cenie. Zaletą ma być też precyzja w docieraniu do określonegoprofilu odbiorców, a także weryfikowalność słuchaczy poprzez numeryIP ich komputerów. AdRadio oferuje także dotarcie do klienta wdanym momencie np. w czasie imprezy (Polska Stacja - kanał "Party"czy Open.fm - "Dyskotekowo").
Szacuje się, że rynek słuchaczy rozgłośni internetowych to około2,8 mln osób każdego miesiąca.
Dołącz do dyskusji: CR Media Consulting tworzy AdRadio