SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfra+ reklamuje wiosenną promocję (wideo)

W telewizji, radiu i internecie rusza wiosenna kampania reklamowa Cyfry+. Akcja wspiera obecną ofertę promocyjną platformy.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Cyfry+ podkreśla bogatą ofertę programową i najwyższej jakości technologię tej platformy. Jednocześnie przekaz informuje o promocji, w ramach której wszystkie pakiety są dostępne przez rok o połowę taniej, a Canal+ i dekoder SD – bez opłat.

Akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TVP Info), radio (sieci RMF i Eska, TOK FM, Antyradio, PiN i PR Trójka) oraz internet (m.in. Interia.pl, WP.pl, Google i e-mailing).

Scenariuszem i reżyserią spotu telewizyjnego zajął się Christian Gierycz, dyrektor artystyczny Canal+ Cyfrowy, a animację wykonało studio postprodukcyjne Platige Image. Spot radiowy przygotowała agencja Ogilvy Action, kreacje internetowe – Pixel Maker, natomiast media zaplanował dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Cyfra+ reklamuje wiosenną promocję (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spot
Wygląda jak czołówka prognozy pogody w TVP Info, strasznie słabe w porównaniu z konsekwentnie świetnymi poprzednimi kampaniami Cyfry+ i Canal+. Jednak wygląda na to, że agencje reklamowe do czegoś się przydają...
odpowiedź
User
mikolaj
Reklama, jak reklama. Zastanawiam się tylko, czy ogłaszanie przetargu, przeczołgiwanie agencji i wielu ludzi w niej pracujących, którzy instensywnie pracują po kilka tygodni poza normalnym tokiem obowiązków codziennych, by w końcu żachnąć się i nie ogłaszać rozwiązania i stworzyć fruwające loga i ładną panią dotykąjącą kubika puentując to wszystko "technologia plus emocje" jest rzeczywiście graniem fair? Rzeczywiście wywołuje to emocje, ale raczej bliższe torsjom, niż wspaniałemu uczuciu podziwu. Jeśli nie szanuje się pracy innych w końcu ten miecz obróci się przeciwko wojującemu tymże. Dziękuję. Acha – nie jestem osobą, która brała udział w przetargu na C+.
odpowiedź