SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet Nissana dla Digitas

Agencja Digitas wygrała przetarg na warty 10 milionów funtów ogólnoeuropejski cyfrowy budżet reklamowy firmy Nissan.

Digitas, należąca do Publicis Groupe, w pokonanym polu zostawiła agencje Tequila oraz obecnie obsługującą cyfrowy budżet marki Joshua G2 - informuje serwis Marketing Week.

Wybór nowej agencji jest częścią nowego podejścia Nissana do cyfrowej reklamy. Obsługując budżet firmy Digitas stworzy wraz z siostrzaną agencją Business Interactif nowy zespół o nazwie Digital Nissan Agency.

Umowa Nissana z Digitas obejmuje 25 europejskich krajów, a w życie wejdzie ona od początku listopada.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Nissana dla Digitas

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl