SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat prostuje media. Rynek płatnej telewizji jest już nasycony

Cyfrowy Polsat w specjalnym komunikacie sprostował podane przez niektóre media informacje o liczbie abonentów, która jest jeszcze do pozyskania na rynku. - Rynek usług płatnej telewizji jest już praktycznie nasycony - podał operator.

Cyfrowy Polsat opublikował wyniki finansowe we wtorek. Tego dnia na konferencji prezes firmy Dominik Libicki, powiedział: „Sądzę, że liczba gospodarstw domowych, o które można jeszcze walczyć, to ok. 0,5 mln". Niektóre media napisały, że Libicki miał na myśli klientów, którzy nie korzystają jeszcze z płatnej telewizji”. Jest to jednak zła interpretacja, co podkreśliła platforma w przesłanym nam komunikacie.

- Przytaczana w publikacjach liczba 0,5 mln abonentów nie odnosi się do potencjału nowych abonentów usług, lecz dotyczy użytkowników platform satelitarnych, którzy będą co roku zmieniać operatora z racji naturalnej migracji - podał w oświadczeniu Cyfrowy Polsat - Co roku, zgodnie ze wskaźnikami rezygnacji z usług poszczególnych operatorów, 10-15% abonentów usług płatnej telewizji podejmuje decyzję o zmianie dostawcy (dla rynku platform liczba ta wynosi ok. 0,5 mln) - czytamy dalej.

Platforma podkreśla, że „upatruje możliwości dalszego rozwoju w dynamicznym wzroście liczby użytkowników usługi dostępu do Internetu oraz we wzroście zainteresowania usługami dodatkowymi - typu Multiroom, VOD, PPV – wśród dotychczasowych abonentów usługi telewizyjnej”.

Cyfrowy Polsat na koniec ub.r miał 3,566 mln abonentów płatnej telewizji, czyli zaledwie o 14 tys. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat prostuje media. Rynek płatnej telewizji jest już nasycony

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DNO
DominikNieOgarnia
0 0
odpowiedź
User
Rysiek
Zgadza się, rynek wygląda na nasycony i o całkiem nowych abonentów będzie ciężko. Teraz można się starać tylko o abonentów migrujących, a tych do CP z dawnej enki na pewno sporo przejdzie. Ludzie na prawdę nie lubią przepłacać, więc to oczywiste, że pójdą tam gdzie taniej.
0 0
odpowiedź
User
kwiprokwo
polsat idzie zdaje się ścieżką produktów multimedialnych, wirtualny dom, LTE, takie rzeczy; telewizja płatna w postaci tradycyjnej, znanej od lat, rzeczywiście wydaje się produktem schyłkowym, ale tylko sama w sobie, a nie w połączeniu z czymś nowym - może dlatego fuzja nc+ wydaje się nie robić wrażenia, bo niczego poza telewizją płatną nie oferuje; to dlatego polsat wypada na ich tle znacznie lepiej
0 0
odpowiedź