Jacek Braciak w kolejnej kampanii telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT.
Telewizję internetową OTT Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji i internecie, na którą składa się nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30 oraz 15 sekund). Jak czytamy w opisie „filmy ponownie przenoszą widzów do domu rodziny, której głową jest znany i lubiany Jacek Braciak. Tym razem świątecznym gościem będzie Kuba, który dowie się, że mając Internet od dowolnego dostawcy, może skorzystać z oferty telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu”.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Grey Group, produkcję - TFP Mariusz Matwiejczuk, postprodukcję - Xantus (wideo) i Ztudio&Burza (audio), a media zaplanował dom mediowy Vizeum.
Spoty wyreżyserował Piotr Janowski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak działa telewizja internetowa OTT
W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem Evobox Stream dostępne są trzy pakiety podstawowe: wygodny - 28 kanałów w cenie 20 zł na miesiąc, komfortowy - 45 kanałów w cenie 30 zł miesięcznie oraz bogaty - 94 kanały (60 zł/mies.).
Mając wybrany pakiet podstawowy, można w dowolnym momencie włączać na 30 dni pakiety dodatkowe: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, HBO i HBO GO, Filmbox, Sport, Filmy i seriale, Dzieci oraz Rozrywka – bezpośrednio w dekoderze, w aplikacji Sklep. Telewizja internetowa z dekoderem Evobox Stream zapewnia też dostęp do serwisów online – Cyfrowy Polsat GO z programami na życzenie bez dodatkowych opłat oraz HBO GO (w dodatkowo płatnym pakiecie HBO). Oglądanie telewizji na własnych zasadach umożliwiają dostępne w przypadku wybranych kanałów funkcje: TimeShift (zatrzymuj i przewijaj do 3 godzin), reStart (oglądaj od początku, do 3 godzin) i CatchUP (oglądaj programy do 7 dni po ich emisji).
Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak w kolejnej kampanii telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu (wideo)