Cztery agencje walczą o obsługę reklamową Media Markt
Media Markt prowadzi przetarg na obsługę reklamową, w którym biorą udział cztery agencje. Do połowy listopada firma zdecyduje, która z nich zadba o strategiczno-kreatywną część promocji tej marki w Polsce.
Media Markt szuka agencji, która zajmie się kompleksową obsługą reklamową tej sieci w naszym kraju na podstawie jej międzynarodowej strategii wizerunkowej. - Liczymy na nawiązanie długoterminowej współpracy z agencją, która będzie rozumiała naszą specyfikę oraz zapewni nam usługi na najwyższym poziomie - zaznacza Ewelina Piątek, manager ds. marketingu firmy.
W obecnym etapie przetargu biorą udział cztery agencje reklamowe, których nazw Media Markt nie ujawnia. Pod koniec października przedstawią one przygotowane przez siebie prezentacje strategiczne i kreatywne, w oparcie o które koncern wybierze do połowy listopada jedną z tych firm reklamowych.
Dotychczas Media Markt współpracował z wiedeńską agencją Demner, Merlicek & Bergmann, a od dwóch lat korzysta też z usług agencji Opus B w zakresie kreacji.
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje walczą o obsługę reklamową Media Markt