Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska
T-Mobile Polska do konkursu na obsługę reklamową marki T-Mobile zaprosił agencje BBDO Warszawa, DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi Poland i Grey Worldwide Warszawa. Obecnie zajmują się tym Saatchi & Saatchi i G7.
Konkurs ogłoszony właśnie przez T-Mobile Polska to standardowy przegląd rynku organizowany cyklicznie przez operatora. - Zdecydowaliśmy się na zaproszenie do konkursu agencji z doświadczeniem w realizowaniu międzynarodowych kampanii. Jest to związane ze standardami Grupy Deutsche Telekom, która wykorzystuje najlepsze kreacje lokalne w kampaniach globalnych - wyjaśnia Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska.
Obecnie dla T-Mobile w zakresie strategii i kreacji ATL pracują agencje G7 (odpowiada za komunikację taryf na kartę i abonamentowych) oraz Saatchi & Saatchi Poland (odpowiada za oferty biznesowe). Ostatnie spoty reklamowe sieci rozgrywają się w windzie (zobacz jeden z nich, z kampanii „Jedziesz, nawet jak masz 0 zł na koncie” T-Mobile na kartę).
Zakończenie ogłoszonego konkursu planowane jest na koniec pierwszego kwartału 2014 roku.
Tym samym obsługę T-Mobile zakończy wtedy agencja G7, która jednak nadal będzie odpowiadać za reklamy Heyah, taryfy prepaidowej T-Mobile Polska. W jej obecnej kampanii przygotowanej przez G7 - reklamującej ofertę „Dniówki” - występuje jak tańczący do piosenki Krzysztofa Krawczyka (zobacz to).
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska