„Czystość, która pięknie pachnie!” - Unilever wprowadza do Polski środki do prania Surf
Koncern Unilever wprowadza do Polski nową markę produktów do prania Surf. Ich debiut wesprze silna kampania reklamowa, obecnie obejmująca sklepy Biedronka.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/SurfColor-proszek655.png)
Marka Surf pojawiła się na rynku w 1959 roku. Dostępna była dotychczas w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji oraz w Afryce. W tym roku debiutuje na rynkach: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Produkty w portfolio marki Surf to zarówno proszki, a także nowe formaty takie jak kapsułki czy płyny.
- Zapach, zaraz po czystości jest drugim najważniejszym benefitem w kategorii prania. Wiedząc jak wysokie oczekiwania mają konsumenci co do intensywności i długotrwałości zapachu produktów do prania, przygotowaliśmy trzy linie zapachowe. Dostępne będą dwa warianty przeznaczone do prania ubrań kolorowych i jeden do ubrań białych. Wśród pierwszych dwóch konsument znajdzie połączenie nut tropikalnej lilii i kwiatu ylang ylang (Tropical Lilly & Ylang Ylang) w różowym opakowaniu, a także propozycję, która oczaruje konsumentów fioletowymi barwami o zapachu irysu i wiosennej róży (Irys & Spring Rose). Trzecia linia zachwyci połączeniem białej orchidei i jaśminu (White Orchid & Jasmine), na półce zajdziemy ją w niebiesko-białym opakowaniu - opisuje Honorata Guzińska, brand manager Surf w Unilever Polska.
Produkty Surf będą dostępne w całej Polsce od 19 maja. Wprowadzeniu będzie towarzyszyć mocne wsparcie reklamowe w telewizji, outdorze, internecie, a także w sklepach. Szczegółów akcji na obecnym etapie nie ujawniono.
Jednym z pierwszych działań jest wspólna akcja z siecią Biedronka. W bieżącym wydaniu tygodnika „Kropka TV” sprzedawanym w tych sklepach umieszczono próbki produktów Surf, a na łamach tygodnika jest też reklama informująca o konkursie promującym tę markę. Należy w nim kupić jeden z produktów Surf, zachować paragon, wysłać SMS pod wskazany numer i napisać z czym kojarzy się zapach proszków Surf. Nagrodami w konkursie są m.in. pralki Eco Bubble, a jego organizatorem jest firma Level.
Unilever kilka lat wcześniej sprzedawał na polskim rynku takie marki proszków do prania jak Pollena 2000 czy Omo.
Dołącz do dyskusji: „Czystość, która pięknie pachnie!” - Unilever wprowadza do Polski środki do prania Surf
Proszki OMO są w Lidlach