Agencja Ancymony autorem nowych spotów dla D-Vityum Forte (wideo)
Agencja reklamowa Ancymony przygotowała serię nowych spotów promujących produkty z linii D-Vitum Forte (Oleofarm), których ambasadorką jest aktorka Magdalena Różczka.
Agencja Ancymony wygrała przetarg na realizację spotów telewizyjnych w ramach nowej kampanii marki, która wystartowała we wrześniu.
Agencja opracowała i zrealizowała trzy 15-sekundowe spoty dla gamy produktów D-Vitum: D-Vitum Forte (dla dorosłych), D-Vitum dla dzieci oraz dla D-Vitum Forte K2.
Filmy dla D-Vitum Forte i D-Vitum dla dzieci bazują na wspólnej platformie komunikacyjnej „Na okrągło”. Podkreślają wagę suplementacji i podkręcania odporności przez okrągły rok. Spot D-Vitum Forte podkreśla dodatkowo unikatową formułę suplementu – witaminę D zawieszoną w oleju lnianym, a wersja dla dzieci komunikuje różnorodność dawek i form podania.
Trzecia reklama zrealizowana dla marki D-Vitum Forte K2 opiera się na teatralnej fabule i podkreśla wielką rolę suplementu w utrzymywaniu odporności oraz dbaniu o zdrowie kości.
We wszystkich trzech produkcjach występuje ambasadorka marki D-Vitum, Magdalena Różczka.
Agencja zrealizowała także sesję zdjęciową w ramach wszystkich trzech konceptów, opracowała scenariusze spotów radiowych i key visuale kampanii.
Magdalena Róźczka reklamowała D-Vitum już na początku tego roku. Wtedy za realizację kampanii odpowiadała agencja Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Agencja Ancymony autorem nowych spotów dla D-Vityum Forte (wideo)