Dacia w reklamach „otwiera zupełnie nowe możliwości”. Publicis Poland przygotowała kampanię na 7 rynków europejskich
Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa samochodów Dacia realizowana pod hasłem „Dacia Way, I like it”. Akcja - przygotowana przez agencje Publicis Poland i Publicis DWL - jest realizowana w siedmiu europejskich krajach naszego regionu.
Spot z kampanii pokazuje ludzi z charakterem, wyluzowanych, którzy nie muszą mieć auta wysokiej klasy, by dobrze się czuć. Ma to symbolizować, że samochody Dacia są przeznaczone dla każdego. Tłem muzycznym reklamy jest przeróbka hitu „That’s the Way (I like it)”.
W reklamach prezentowane są atuty różnych modeli samochodów Dacia: Duster jest wyposażony w napęd 4x4, Sandero to wygodne i uniwersalne miejskie auto, a Lodgy to auto rodzinne z większą liczbą miejsc i pojemnym bagażnikiem.
W Polsce akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, Polsat i TVP) oraz internet (m.in. serwisy WP, Onetu, Gazeta.pl, Interii, Allegro i TVN).
Kreacją kampanii zajęły się agencje Publicis Poland i Publicis DWL, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Reklamy przygotowane przez Publicis Poland i Publicis DWL będą też emitowane w Litwie, na Łotwie, w Estonii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
- Kampania to kolejny dowód na wzrost znaczenia warszawskiego zespołu Publicis w całym regionie. Blisko trzydziestoletnie doświadczenie zdobywane w Polsce oraz dogłębna znajomość realiów lokalnych rynków Europy Centralnej i Wschodniej powoduje, że cieszymy się coraz większym zaufaniem naszych partnerów z centrali w Paryżu i możemy przejmować odpowiedzialność za prowadzenie skutecznej komunikacji w tej części świata - komentuje Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Poland.
Dołącz do dyskusji: Dacia w reklamach „otwiera zupełnie nowe możliwości”. Publicis Poland przygotowała kampanię na 7 rynków europejskich