Dacia ma nowe logo, stawia na elektromobilność
Należąca do Grupy Renault marka Dacia zaprezentowała prototypowy model SUV-a Bigster oraz nowe logo.
Nowe logo Dacii zostało przygotowane w nowoczesnym stylu - duże litery DC zapisano czarnym kolorem, pod nimi zaś widnieje pełna nazwa brandu. Postawiono na ostre, geometryczne kształty liter. Rumuńska marka całkowicie zrezygnowała ze znanej od lat stylistyki utrzymanej w kolorystyce srebrno-niebieskiej.
Na górze nowe logo Dacii, na dole poprzednia wersja
Zmiana w obszarze identyfikacji została zaprezentowana przy okazji ujawnienia planów Grupy Renault co do rozwoju Dacii. Strategia biznesowa „Renaulution”, rozpisana na 5 lat, zakłada utworzenia nowej jednostki biznesowej Łada. Ma ona ulepszać auta pod względem technicznym i zwiększać wydajność.
Dacia zapowiedziała także zupełnie nowy model auta z segmentu C - to SUV Bigster z napędem hybrydowym lub elektrycznym. Auto ma mieć 4,6 m długości - czyli prawie o 26 cm więcej niż popularny Duster.
Dacia Bigster
Dacia to kolejna marka motoryzacyjna, która odświeża wizerunek. Nowe wersje identyfikacji wizualnych zaprezentowały w ostatnich miesiącach KIA, General Motors, Nissan, Toyota czy Opel.
Dołącz do dyskusji: Dacia ma nowe logo, stawia na elektromobilność