SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Damian Kordas z babcią Felą reklamują Olej Wielkopolski (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Oleju Wielkopolskiego (Princes Foods), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu Master Chef oraz jego babcia, Fela. Akcja to efekt współpracy Agencji Feeders, Wavemaker, Sputnik Studio i Locomotive.

Hasło kampanii “Pasuje do dań, pasuje naturze” ma komunikować proekologiczne działania marki. Olej Wielkopolski już teraz sprzedawany jest w butelkach rPET wyprodukowanych w 51 procent z recyklingu. Dodatkowo do produkcji oleju wykorzystywany jest wyłącznie rzepak z polskich, zrównoważonych upraw.

Wykorzystanie w spocie, jak i całej komunikacji motywu krzyżówki dodatkowo podbija przekaz “dopasowania” Oleju do dań i natury.

W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama prasowa, seria video do digitalu, kampania w social mediach oraz nowa odsłona strony internetowej Oleju.

Za big idea kampanii odpowiada Feeders Agency (która zdobyła ten budżet w przetargu), a produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Mat Witkowski, a operatorem Kacper Zięba. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Damian Kordas z babcią Felą reklamują Olej Wielkopolski (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl