249 tys. osób ogląda „Damy i wieśniaczki PL 7”, cykl podnosi wyniki TTV
Siódmy sezon programu „Damy i wieśniaczki PL 7” ogląda średnio 249 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Cykl „Damy i wieśniaczki PL” na antenie TTV oglądać można w środy o godz. 22.00, począwszy od 6 września br.
Średnia widownia premierowych odcinków programu do 20 września wyniosła 249 tys. osób, co przełożyło się na 3,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,49 proc. w grupie 16-49 i 4,23 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 20 września. Przyciągnął uwagę 280 tys. osób.
TTV w czasie emisji premierowych odcinków „Dam i wieśniaczek PL”, czyli w środowym paśmie między godz. 22.03 a 23.04 ma 2,87 proc. udziału. Kanał zajmuje siódme w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 stacja TTV jest odpowiednio trzecia i czwarta.
„Damy i wieśniaczki PL 7” wyraźnie podnoszą średnie długookresowe udziały TTV. Na przykład SHR% stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc.
„Damy i wieśniaczki PL” to seria, w której kobiety z różnych światów na trzy dni zamieniają się rolami. Program ma pokazać, jak przyzwyczajone do wysokiego poziomu życia kobiety poradzą sobie na co dzień w biedzie i w trudnych warunkach na wsi oraz jak wiążące do tej pory trudno koniec z końcem kobiety z prowincji odnajdą się w świecie luksusu i wielkich pieniędzy.
Dołącz do dyskusji: 249 tys. osób ogląda „Damy i wieśniaczki PL 7”, cykl podnosi wyniki TTV