SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę” na ekranach digital OOH

Screen Network uruchomiło na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Screen Network uruchomiło na sieci swoich cyfrowych ekranów galerie arcydzieł malarstwa spod pędzla m.in. Leonarda Da Vinci, Van Gogha czy Johannes Vermeera. W projekcie „Poruszamy sztukę” wykorzystano możliwości progresywnego treningu komputerowych algorytmów, technologię stabilizacji obrazu oraz zaawansowane efekty oświetleniowe. Dzięki czemu udało uzyskać bardzo przekonujący efekt "ożywienia" arcydzieł światowego i polskiego malarstwa.

DeepFake na ekranach digital OOH

Dzięki połączeniu cyfrowych ekranów w przestrzeni miejskiej oraz technologii DeepFake możemy zobaczyć, jak naprawdę wyglądały postaci, które zostały uwiecznione przez słynnych malarzy.

Projekt podzielony jest na tygodniowe fazy, w ramach których na ekranach wyświetlane będą ożywione arcydzieła malarstwa pochodzące z różnych epok i nurtów (m.in.  „Dama z gronostajem”,  „Dziewczyna z Perłą”, „Autoportret Vincenta van Gogha”).

Kampania realizowana jest na ponad 20 tysiącach ekranach digital OOH firmy Screen Network, która dziennie dociera do 6,2 miliona Polaków. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych.

Dołącz do dyskusji: DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę” na ekranach digital OOH

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
No taki deepfake fajnie na ten przykład wykorzystał w marketingu polski producent piany - Purios. Polecam sobie zobaczyć na YT jak można wykorzystać sztuczną inteligencje w reklamie ;)
odpowiedź