Dekoral po 20 latach zmienia logo i pozycjonowanie
Firma PPG Deco Polska, producent farb i lakierów prowadzi rebranding marki Dekoral. Zmienione logo jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku marki i jej repozycjonowanie.
Jak podaje firma, zmiana logotypu jest odzwierciedleniem nowej strategii marketingowej, której celem jest wzmocnienie wizerunku Dekoralu jako marki nowoczesnej, modnej i prestiżowej, ale jednocześnie nadal czerpiącej ze swej długoletniej tradycji.
Repozycjonowanie marki ma też na celu przyciągnięcie nowej, młodszej grupy konsumentów. Oprócz zmiany logo, marka wprowadza też nową, angażującą komunikację marketingową, odświeżony design opakowań oraz nowe produkty dedykowane do segmentu premium.
- Po 20 latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same, nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby wizerunek marki Dekoral jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów - nowoczesną, innowacyjną i kreującą trendy - mówiła o zmianie Ewa Ostaszewska, brand manager Dekoral.
Nowy znak graficzny zastąpi dotychczasowe logo, które towarzyszyło marce Dekoral od ponad 20 lat. Ma łączyć siłę i witalność z delikatnością. Trójkolorowa gwiazda symbolizuje bogatą ofertę marki oraz wysoką jakość produktów, a ślady pędzla jednoznacznie kojarzą się z kategorią farb.
Projekt nowego logo oraz system identyfikacji wizualnej marki opracowała agencja Rebrand z Wrocławia.
Dołącz do dyskusji: Dekoral po 20 latach zmienia logo i pozycjonowanie