Desperados w nowym wydaniu Strawberry Margarita
Grupa Żywiec ogłosiła nowy, szósty wariant Desperadosa. Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio marki piw smakowych.
"Desperados Strawberry Margarita 3% łączy piwo o smaku tequili ze słodyczą dojrzałych truskawek i orzeźwieniem limonki. Wyraźnie wyczuwalna inspiracja Margaritą i imprezowy charakter Desperadosa sprawiają, że nowy wariant ma wyróżnialny na rynku smak" - opisuje nowe piwo producent.
- Desperados Strawberry Margarita 3% został stworzony specjalnie dla konsumentów w Polsce. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na rynek, zdecydowana większość respondentów uznała ten wariant za atrakcyjny i pasujący do marki. Wierzymy, że nasza nowość przypadnie do gustu dotychczasowym odbiorcom Desperadosa, ale także przyniesie marce wiele nowych fanek i fanów - mówi Anna Owczarska, senior brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec.
Desperados wszedł do sprzedaży pod koniec lutego i dostępny jest w całej Polsce. Znaleźć go można na półce piw smakowych w butelkach 400 ml, puszce 500 ml oraz opakowaniach zbiorczych: 3 x butelka 400 ml i 4 x puszka 500 ml.
Kampania reklamowa Desperados Strawberry Margarita
Wprowadzeniu nowości towarzyszyć będzie kampania w digitalu i social mediach, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Jedną z kreacji dla nowości przygotował plakacista, ilustrator i grafik, Krzysztof Kuki Iwański.
Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Desperados w nowym wydaniu Strawberry Margarita