Devire wydziela w firmie obszar digital. Szefem Mateusz Wójtowicz
Firma rekrutacyjna Devire utworzyła w swojej strukturze nowy brand, devire.digital. Kieruje nim Mateusz Wójtowicz.
Nowa jednostka skupi się na rekrutacji specjalistów z wykorzystaniem narzędzi digitalowych.
- Pozycjonujemy się jako strategiczno-analityczna agencja employer brandingowa z sercem w digitalu. Każdą strategię employer brandingową przygotowujemy w oparciu o dane, do których mamy błyskawiczny dostęp. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem na każdym etapie pracy nad tworzeniem marki pracodawcy z wyboru - od bycia źródłem wiedzy, katalizatorem ‘insightów’, poprzez tworzenie strategii i jej późniejsze wdrożenie - mówi Mateusz Wójtowicz, managing partner w devire.digital.
Z usług devire.digital skorzystali m.in.: Displate, Yves Rocher, KONE, British American Tobacco.
Dołącz do dyskusji: Devire wydziela w firmie obszar digital. Szefem Mateusz Wójtowicz