DHL Parcel po zmienia się w DHL eCommerce
DHL Parcel, działająca na rynku usług kurierskich, rozpoczyna proces zmiany nazwy. Nowa nazwa spółki – DHL eCommerce – ma podkreślać przynależność do międzynarodowej dywizji DHL eCommerce w ramach Grupy DHL oraz odzwierciedlać globalne cele marki i podkreślić jej specjalizację w rozwiązaniach dla e-handlu.
DHL Parcel, jako DHL eCommerce, będzie kontynuować strategię opartą na dostarczaniu dopasowanych do potrzeb klientów rozwiązań, tym samym wspierając ich w rozwoju biznesu i zdobywaniu nowych rynków.
- Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla branży e-commerce, a nowa nazwa doskonale podkreśla nasz profil kompetencyjny. Badamy rynkowe trendy, sprawdzamy czego potrzebują klienci i słuchamy ich, aby jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby – komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce i dodaje: Działamy nie tylko na rynku krajowym, ale także w całej Europie. Dzięki temu otwieramy przed naszymi klientami perspektywy biznesu na międzynarodową skalę. Wspieramy naszych klientów i mocno koncentrujemy się na rozwiązaniach, zarówno dla segmentu B2B i B2C.
Proces zmiany nazwy spółki będzie przebiegał etapami i zostanie sfinalizowany w 2024 roku.