Digital Young – pakiet młodzieżowy w Ad-Vice
Internetowa sieć reklamowa Ad-Vice wyodrębniła pakiet Digital Young. Należą do niego strony takie jak demotywatory.pl, sciaga.pl, komixxy.pl, teksty.org, fora.pl i mistrzowie org.
Pakiet Digital Young oferuje dotarcie z reklamą do internautów w wieku 13-24 lat. Oferta obejmuje 14 serwisów o tematyce rozrywkowej, których łączny zasięg miesięczny wynosi ponad 15 mln unikalnych użytkowników. Największe wśród tych stron są demotywatory.pl (11,5 mln unique users miesięcznie), sciaga.pl, komixxy.pl, teksty.org, fora.pl i mistrzowie org.
Digital Young oferuje marketerom różnorodne formaty reklamowe, również niestandardowe. – Chcemy szczególnie zwrócić uwagę reklamodawców na potencjał rozwiązania screening z klikaną tapetą, czyli formatu łączącego silną budowę wizerunku marki z wysokimi wskaźnikami CTR – opisuje Jarosław Roszkowski, członek zarządu Ad-Vice ds. strategii.
W ramach pakietu możliwe jest też targetowanie kampanii na konkretne grupy konsumenckie. Ad-Vice zleciła bowiem badanie zachowań i preferencji konsumpcyjnych internautów w wieku 13-24 lat. Na podstawie jego wyników dobrano konkretne witryny do oferty oraz ustalono profile ich użytkowników.
– Stałym elementem Digital Young będzie zawężona liczba witryn, ponieważ będziemy do niego włączać tylko te nowe strony, które zwiększą potencjał całego pakietu – deklaruje Jarosław Roszkowski.
Dołącz do dyskusji: Digital Young – pakiet młodzieżowy w Ad-Vice