Dirlango integruje JustWIFI i Netsprint żeby poszerzyć ofertę reklamową
Należąca do Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka grupa Dirlango postanowiła zintegrować działania swoich dwóch platform: JustWIFI i Netsprinta. Efektem ma być nowa oferta marketingowa dla klientów łącząca zalety geolokalizacji i dopasowania treści do preferencji użytkowników.
JustWIFI jest narzędziem marketingowo-sprzedażowym, które tworzy kanały komunikacji z klientami za pośrednictwem publicznych sieci wi-fi. Z kolei Netsprint (70 proc. jego akcji Dirlango przejęło w czerwcu ub.r.) jest właścicielem internetowej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst i sieci content marketingu ContentStream, emitujących reklamy na głównych portalach i w serwisach tematycznych.
W komunikacie podkreślono, że dzięki integracji reklamodawcy związani z JustWIFI otrzymają nowe możliwości targetowania przekazu w publicznych sieciach wi-fi do konkretnych segmentów odbiorców dostępnych w ramach platformy Netsprint Audience.
Na ściślejszej współpracy ma skorzystać także Netsprint, którego klienci dzięki danym pochodzącym z sieci wi-fi (np. informacjom o częstotliwości logowań do sieci w centrach handlowych czy na lotniskach) będą mogli z większą precyzją kierować reklamy do użytkowników.
- Dzięki integracji zasobów dysponujemy większą ilością oraz precyzją danych, co w rezultacie umożliwia poznanie użytkowników, analizowanie grup konsumentów odwiedzających poszczególne lokalizacje oraz prezentowanie im dopasowanych treści - przekonuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI. - Dla naszych klientów ta synergia to także optymalizacja kosztów kampanii – nie tracimy budżetów na użytkowników, którzy nie będą zainteresowani ofertą. Co ważne z punktu widzenia użytkownika internetu pozyskane dane są anonimowe i nie dają możliwości bezpośredniej identyfikacji danej osoby - podkreśla.
Dołącz do dyskusji: Dirlango integruje JustWIFI i Netsprint żeby poszerzyć ofertę reklamową