Dni otwarte w kampanii Kasy Stefczyka (wideo)
W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa Kasy Stefczyka wspierająca promocję „Dni otwarte”. Akcję przygotowały firmy Apella i Esense.
Kampania Kasy Stefczyka podkreśla, że w ramach promocji „Dni otwarte” nowi członkowie Kasy nie płacą za otwarcie konta oraz przelewy w oddziałach. Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Czwórka, stacje z oferty Atmediów), radio (Radio ZET i stacje lokalne z pakietu Barometr Plus) oraz internet (mailing). Kampania, podobnie jak sama promocja, potrwa do końca sierpnia.
Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Apella (do niedawna funkcjonująca pod nazwa Media SKOK). Natomiast spot telewizyjny wyprodukowała firma Esense.
Dołącz do dyskusji: Dni otwarte w kampanii Kasy Stefczyka (wideo)