"Dobrze, że możesz zamówić" hasłem Żabki Jush
"Dobrze, że możesz zamówić" to najnowsza komunikacja promująca Żabka Jush, aplikacji umożliwiającej ekspresowe zakupy z dostawą nawet do 15 minut. Za koncepcję kreatywną oraz realizację odpowiada agencja WebTalk.
Żabka Jush uruchomiła promocję swojej usługi q-commerce. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja WebTalk, skupiając się na bliskich grupom docelowym historiach i bazując na doświadczeniach, które mogą spotkać każdego.
Powstałe materiały promocyjne naturalnie wpisują się w codzienność odbiorców, budując w ich świadomości pozycję aplikacji, jako wygodnego narzędzia, rozwiązującego niedogodności i ułatwiającego wykonywanie codziennego obowiązku - zakupów.
Hasło „Dobrze, że możesz zamówić" gwarantuje, że niezależnie od sytuacji kurier Żabka Jush niezawodnie zjawi się z zakupami już nawet w 15 minut.
Trzy promocyjne spoty dedykowane mediom online (YouTube, Meta, Google UAC, TikTok) przedstawiają trzech różnych bohaterów i ich rozterki życia codziennego oraz pokazują, w jaki sposób rozwiązuje je Żabka Jush.
Współtwórcami kampanii są dom produkcyjny graffiti oraz agencja Tribe47 odpowiedzialna za planowaniem mediów online.
Dołącz do dyskusji: "Dobrze, że możesz zamówić" hasłem Żabki Jush