Doctor Brew przekuwa homofobiczny hejt w pomoc dla Kampanii Przeciw Homofobii
Piwna marka Doctor Brew za każdy hejterski komentarz pod swoją nową reklamą, na której widać obejmujących się mężczyzn, wpłaci 10 złotych na rzecz organizacji Kampania Przeciw Homofobii.
Kilka dni temu na facebokowym profilu piwa Doctor Brew pojawiła się kreacja z zdjęciem uśmiechniętej, zakochanej pary mężczyzn i podpisem "Gdy mówią Ci, jak masz kochać - Ty kochaj szczerze. Bo miłość to miłość". Post promuje piwo Summer Ale, promowane hasłem "Piwo, które przełamuje schematy".
Pod wpisem szybko zaczęły pojawiać się nienawistne komentarze podszyte homofobią.
"Chcemy przekuć hejt w coś dobrego"
Marka postanowiła przekuć ten hejt w realną pomoc - "Tym postem wzbudziliśmy ogromną spiralę nienawiści, spotkaliśmy się z ogromnym hejtem. To jest obrzydliwe i się z tym nie zgadzamy. To jest niemożliwe, jak jeden człowiek chce zabrać drugiemu prawo do miłości, wolności życia na własnych zasadach. Nie zgadzamy się z tym, chcemy przekuć ten hejt w coś dobrego. Za każdy hejterski komentarz pod tym postem płacimy 10 zł na Kampanię Przeciw Homofobii - wyjaśnił Tomasz Czechowski, członek zarządu Doctor Brew.
Wpis zebrał na Facebooku już ponad 2,3 tys. komentarzy, 232 udostępnienia i ponad 8 tysięcy reakcji.
Dołącz do dyskusji: Doctor Brew przekuwa homofobiczny hejt w pomoc dla Kampanii Przeciw Homofobii