Reality-show „Doda - 12 kroków do miłości” przyciąga do Polsatu 740 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki nowego show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 742 tys. widzów. W porównaniu do nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie serialu „Kuchnia” widownia się niemal nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat nowy cotygodniowy program „Doda - 12 kroków do miłości” pokazuje w soboty o godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 17 września) wyniosła 742 tys. widzów, co przełożyło się na 6,03 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 811 tys. osób.
Dla porównania, nadawany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie nowy serial „Kuchnia” po trzech tygodniach emisji notował porównywalną widownię - 745 tys. osób, co przekładało się na 6,03 proc. udziału w grupie 4+, 7,56 w 16-49 i 7,42 w 16-59.
Dorota Rabczewska na potrzeby programu „Doda - 12 kroków do miłości” na 40 dni zamieszkała w wynajętym luksusowym domu. Piosenkarka spotkała się osobno z 12 mężczyznami z różnych środowisk i o różnym statusie społecznym, wybranymi na podstawie jej preferencji.
Po serii 12 randek Doda wybrała czterech, z którymi spotkała się kolejny raz. Na koniec wskazała jednego i spędziła z nim romantyczny weekend. W programie piosenkarce towarzyszyli najbliższa przyjaciółka Oliwka, oficjalny sobowtór Mariusz Ząbkowski „Dżaga” oraz terapeuta Leszek Mellibruda, z którym Doda omawiała spotkania z kolejnymi kandydatami.
Zdjęcia do reality-show realizowane były wczesnym latem, prace na planie zakończyły się w połowie lipca br. Dorota Rabczewska na ten czas zamieszkała w willi wartej 4 mln zł.
Za realizację programu odpowiada Rochstar, reżyserią zajął się Michał Majak, a producentem kreatywnym jest Pascal Litwin.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Reality-show „Doda - 12 kroków do miłości” przyciąga do Polsatu 740 tys. widzów