Ponad 800 tys. widzów obejrzało premierę programu „Doda - 12 kroków do miłości” w Polsacie
Pokazany w sobotę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 811 tys. widzów, a przynajmniej przez 1 minutę program dotarł do 2,71 mln osób.
W sobotę, 3 września br. o godz. 20.00 Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Doda - 12 kroków do miłości”. Średnia widownia emisji wyniosła 811 tys. osób. Przełożyło się to na 7,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę program śledziło 2,71 mln osób w grupie 4+.
Dorota Rabczewska na potrzeby programu „Doda - 12 kroków do miłości” na 40 dni zamieszkała w wynajętym luksusowym domu. Piosenkarka spotkała się osobno z 12 mężczyznami z różnych środowisk i o różnym statusie społecznym, wybranymi na podstawie jej preferencji.
Po serii 12 randek Doda wybrała czterech, z którymi spotkała się kolejny raz. Na koniec wskazała jednego i spędziła z nim romantyczny weekend. W programie piosenkarce towarzyszyli najbliższa przyjaciółka Oliwka, oficjalny sobowtór Mariusz Ząbkowski „Dżaga” oraz terapeuta Leszek Mellibruda, z którym Doda omawiała spotkania z kolejnymi kandydatami.
Zdjęcia do reality-show realizowane były wczesnym latem, prace na planie zakończyły się w połowie lipca br. Dorota Rabczewska na ten czas zamieszkała w willi za 4 mln zł.
Za realizację programu odpowiada Rochstar, reżyserią zajął się Michał Majak, a producentem kreatywnym jest Pascal Litwin.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Ponad 800 tys. widzów obejrzało premierę programu „Doda - 12 kroków do miłości” w Polsacie