Nowy program „Doda. Dream Show” trafi do emisji w Polsacie. Powtórki w Czwórce
Od 4 września w poniedziałki o 20.05 Polsat będzie emitować nowy program „Doda. Dream Show”. Powtórki produkcji w paśmie - soboty o 21.00 - będą nadawane także w Czwórce.
Program „Doda. Dream Show” pokaże, jak wiele pracy Dorota Rabczewska wkłada w przygotowania do swoich występów i jak wiele kosztuje to ją samą i jej najbliższych. Widzowie poznają jej współpracowników, rodzinę, przyjaciół, partnera. Zwieńczeniem produkcji będzie seria koncertów, na które bilety będą dostępne w otwartej sprzedaży.
W trakcie programu Doda będzie komunikować się z fanami oraz jej obserwatorami i słuchać ich rad związanych z organizacją show. Fani będą mogli też w konkursach wygrać m.in. bilety na koncerty.
Trwają zdjęcia do “Doda. Dream Show”
Od czerwca br. trwają zdjęcia do programu, który będzie się składać z ośmiu 44-minutowych odcinków. Prace na planie z udziałem Dody i osób z jej otoczenia realizowane są m.in. w jej domu, w sali treningowej, tanecznej, w studiu, w hali, gdzie odbędzie się koncert. Ostatni klaps ma paść we wrześniu.
Za pomysł i produkcję formatu odpowiadają Polsat i Rochstar. Reżyserem jest Michał Majak, który razem z wyżej wspomnianym Pascalem Litwinem pracował przy programie „Doda. 12 kroków do miłości”.
Premiera 4 września w Polsacie, emisja także w Czwórce
Premierowe odcinki „Doda. Dream Show” w Polsacie będzie można oglądać w poniedziałki o godz. 20.05, począwszy od 4 września 2023 roku.
Program pięć dni później będzie powtarzany w atrakcyjnym paśmie na antenie Czwórki. „Doda. Dream Show” w stacji będzie można oglądać w soboty o godz. 21.00, począwszy od 9 września br. (jesienią ub.r. Polsat w tym paśmie emitował inny cykl Rabczewskiej - „Doda - 12 kroków do miłości”).
746 tys. widzów „Doda - 12 kroków do miłości”
Polsat program „Doda - 12 kroków do miłości” - poprzedni projekt z udziałem Rabczewskiej - pokazywał w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 5 listopada ub.r. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 746 tys. widzów, co przełożyło się na 5,84 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,17 proc. w grupie 16-59.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowy program „Doda. Dream Show” trafi do emisji w Polsacie. Powtórki w Czwórce