Przedstawiamy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?”
Przełom maja i czerwca to dla tysięcy tegorocznych maturzystów (i nie tylko) czas, kiedy myślą już o rekrutacjach na studia wyższe. Tysiące abiturientów bierze pod uwagę studia na jednym z kierunków marketingowych. Jako największy w Polsce portal branżowy zajmujący się branżą marketingu, przedstawiamy Państwu nasz pierwszy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?”.
„Kierunek marketing, i co dalej?” to praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy rozważają studia i karierę zawodową w branży komunikacji marketingowej. Wierzymy, że nasza publikacja pozwoli poznać ten segment rynku z jak najlepszej strony i pomoże w podjęciu decyzji o wyborze studiów. To ważna zwłaszcza w dzisiejszym, pełnym dynamicznych zmian świecie.
Publikacja „Kierunek marketing, i co dalej?” stanowi praktyczną pigułkę wiedzy dla osób, które myślą o karierze w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej – niezależnie, czy są dopiero po maturze, czy już z dyplomem w ręku. Pokazujemy, jak ciekawa i rozwijająca może być praca w opisywanej tu branży – pisze we wstępie redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik.
W dodatku znajdą Państwo:
• Rozmowę z dr hab. Sławomirem Gawrońskim o studiach z perspektywy wykładowcy
• Trendy w marketingu, które warto śledzić
• Mapę zawodów marketingowych
• Siatkę zarobków w branży komunikacji marketingowej
• Jakich kompetencji marketingowych szuka biznes
• Praktyczne Q&A dla przyszłych studentów
Dodatek „Kierunek marketing, i co dalej” od jutra do bezpłatnego pobrania na stronie Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Przedstawiamy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?”