Dorota Haller w Ringier Axel Springer Polska
Dorota Haller stanęła na czele departamentu client solutions w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Poprzednio kierowała marketingiem chińskiego producenta elektroniki Honor.
Od 8 stycznia Dorota Haller kieruje departamentem, w skład którego wchodzą zespoły: content marketingu oraz business partnering solutions.
Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii wymienionych obszarów, w szczególności za: sprzedaż oferty, we współpracy z zespołami pionu sprzedaży, za budowanie trwałych relacji z kluczowymi Klientami oraz za kompleksową organizację wydarzeń dla partnerów biznesowych RAS Polska - seminariów, premier produktów, targów oraz akcji promocyjnych z szerokim wykorzystaniem portfolio produktów i marek RAS Polska.
- Cieszę się, że dołącza do nas osoba o tak bogatym doświadczeniu marketingowym, rozumiejąca wyzwania i potrzeby marketerów i marketerek. Dorota jest osobą niezwykle ambitną, lubi podejmować wyzwania i mocno angażuje się w budowanie trwałych relacji z klientami. Wierzę, że znakomicie wesprze rozwój naszej oferty w obszarze client solutions – mówi Mariusz Wąsiński, chief revenue officer w Ringier Axel Springer Polska.
Haller wiele lat w Huawei, ostatnio w Honor
Od czerwca ub.r. Dorota Haller była dyrektorką obszaru marketingu marki technologicznej Honor. Wcześniej przez sześć lat kierowała marketingiem firmy Huawei. W 2022 r. awansowała w firmie na stanowisko wiceprezeski marketingu na Europę Centralą, Wschodnią, Turcję, kraje nordyckie i Kanadę. Równolegle pełniła funkcję rzeczniczki prasowej marki Huawei w regionie CEE & Nordic.
W swojej karierze kierowała także obszarami marketingu Medicover, Aasa Group. Była szefową marketingu komunikacji korporacyjnej i PR w banku BNP Paribas. Pracowała też w dziale marketingu PLL LOT.
- Dołączenie do Ringier Axel Springer Polska to dla mnie zaszczyt i wyzwanie oraz duży krok w rozwoju zawodowym. W dzisiejszym świecie, customer experience jest najważniejszym elementem w budowaniu biznesu, niezależnie od branży. Cieszę się, że będziemy budować biznes RAS Polska razem – mówi Dorota Haller, client solutions director w RAS Polska.
Client solutions jest jednym z departamentów utworzonych w grudniu ub. r. w efekcie wprowadzania przez biuro reklamy RAS Polska nowej strategii opartej o customer experience.
Dołącz do dyskusji: Dorota Haller w Ringier Axel Springer Polska