Dove i Nike w reklamie na Super Bowl o pewności siebie młodych sportsmenek
Pod hasłem „Hard-Knock Life” (pol. „Ciężkie życie”) marka Dove wraz z partnerem, firmą Nike, przekonuje do wzmacniania pewności siebie u młodych dziewczynek.
Spot Dove przygotowany na Super Bowl pokazuje pierwsze próby dziewczynek w różnych dyscyplinach sportu i pierwsze, małe niepowodzenia. Jak wskazano w spocie, aż 45 proc. nastolatek przed 14. rokiem życia rezygnuje z uprawiania sportu, ponieważ są niezadowolone z wyglądu swojego ciała.
Dove wzmacnia pewność siebie nastolatek
Kampania ma przekonywać, że warto wzmacniać w dziewczętach pewność siebie i nie komentować ich wyglądu zewnętrznego, gdyż może to wpędzać w kompleksy. Użyta w kampanii piosenka „It’s a Hard-Knock Life” mówi, że to niska samoocena wywołana krytyką, a nie własne niepowodzenia, stoją na drodze późniejszej aktywności fizycznej nastolatek.
Przekaz wzmocniony jest hasztagiem #KeepHerConfident. Kampania realizowana jest z gwiazdami sportu Venus Williams, Kylie Kelce i Stevenem Youngiem.
W ramach kampanii przygotowano także zestawy ćwiczeń dla nastolatek od 11. do 17. roku życia.
Dołącz do dyskusji: Dove i Nike w reklamie na Super Bowl o pewności siebie młodych sportsmenek