„Droga do Rio” w piłkarskiej kampanii Kia (wideo)
Kia Motors zaczęła kampanię reklamową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata, której głównym elementem jest serial „Droga do Rio”. Za przygotowanie i realizację akcji na polskim rynku odpowiadają firmy Havas Media, Interactive Partners, Webtalk, Wionet Polska i Havas Sports & Entertainment.
Bohaterami „Drogi do Rio” są komicy Mark Watson i Henning Wehn, którzy jako wielcy kibice piłkarscy wybierają się w podróż po Ameryce Południowej prowadzącą do Brazylii, gdzie od połowy czerwca do połowy lipca zostanie rozegrany mundial. Po drodze odwiedzają Urugwaj, Argentynę, Chile i Kolumbię, gdzie poznają lokalne kultury i zwyczaje mieszkańców oraz spotykają legendarnych piłkarzy, takich jak Paolo Montero, Ivan Zamorano, Faustino Asprilla, Carlos Alberto czy Zico.
Serial składa się z dwunastu 25-minutowych odcinków. Są one emitowane w każdą środę i czwartek o godz. 20:25 na antenie TVP HD, a powtarzane w piątki o 16:55 i w soboty o 14:55. Ponadto dostępne są na youtube’owym kanale Kia Motors Polska oraz w serwisie Roadtorio.tv. Realizacją serialu zajęły się Brand Apart Television i ITN Productions.
Produkcję promują zwiastuny w TVP1 i TVP2, m.in. w programach „Pytanie na Śniadanie” i „Świat się Kręci”. Działania są też prowadzone na facebookowym fanpage’u Kia Motors Polska.
Za przygotowania do emisji w Polsce oraz promocję serialu odpowiadają dom mediowy Havas Media oraz agencje Interactive Partners, Webtalk, Wionet Polska i Havas Sports & Entertainment.
Kia jest jednym z głównych sponsorów piłkarskich mistrzostw świata.
Dołącz do dyskusji: „Droga do Rio” w piłkarskiej kampanii Kia (wideo)