Drugi numer “Harper's Bazaar” z mniejszą sprzedażą
Drugie wydanie polskiej edycji miesięcznika “Harper's Bazaar” (Hearst Marquard Publishing) sprzedało się w liczbie 42 890 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł został już zgłoszony do ZKDP.
Drugi numer ukazał się 14 marca br. w nakładzie ok. 100 tys. egz. Wsparty był kampanią reklamową w telewizji, prasie i internecie (objęła ona trzy pierwsze wydania, więcej na ten temat).
Pierwsze wydanie “Harper's Bazaar Polska”, które trafiło do kiosków 14 lutego br. zanotowało wyższą sprzedaż - wyniosła ona bowiem 59 873 egz. Numer ten był jednak sprzedawany przez dwa miesiące (dowiedz się więcej).
Wydawnictwo informuje, że jest w trakcie zgłaszania tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W bazie ZKDP mają znaleźć się dane o rozpowszechnianiu magazynu już pierwszego numeru.
„Harper's Bazaar” to luksusowy miesięcznik poświęcony głównie modzie. Redaktor naczelną polskiej edycji pisma jest Joanna Góra. Magazyn kosztuje 11,99 zł. Wydawany jest na licencji Hearst Inc.
Dołącz do dyskusji: Drugi numer “Harper's Bazaar” z mniejszą sprzedażą