TVN nakręci drugi sezon serialu „Chyłka”. Ponad 2 mln wyświetleń w Player.pl
W jesiennej ramówce 2019 roku w Player.pl pojawi się drugi sezon serialu „Chyłka”, zatytułowany „Chyłka - Kasacja” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do tej pory pokazane odcinki zgromadziły łącznie ponad 2 mln wyświetleń, a znaczną część odtworzeń stanowiły odcinki 3-7, które dostępne są odpłatnie.
Serial „Chyłka - Zaginięcie” oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji powieści autorstwa Remigiusza Mroza w główną rolę wciela się Magdalena Cielecka.
Siedmioodcinkowy serial powstał specjalnie z myślą o platformie Player.pl, ale TVN już od początku rozważała jego emisję również w linearnym kanale. Premierowe odcinki serialu cyklu na antenie TVN będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00, począwszy od 23 lutego.
Premiera produkcji w serwisie VOD Grupy TVN odbyła się w środę, 26 grudnia 2018 roku. Przedpremierowo odcinki udostępniane były w ramach płatnej oferty w player+.
- Spośród wszystkich projektów powstałych z myślą o platformie Player to „Chyłka” zanotowała najwyższe wyniki oglądalności, mimo że serial jest dostępny zaledwie od miesiąca. Odcinki pokazane do tej pory zgromadziły łącznie ponad 2 mln wyświetleń, a znaczną część odtworzeń stanowiły odcinki 3-7, które dostępne są odpłatnie. Aby obejrzeć produkcję kilkaset tysięcy osób dokonało transakcji i wykupiło dostęp - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. - Można więc stwierdzić, że już na tym etapie serial odniósł ogromny sukces, ale chcemy pokazać go także widowni telewizyjnej i trafić do szerszego grona odbiorców - dodaje.
Drugi sezon „Chyłki” zadebiutuje jesienią
W czwartek serwis Player.pl potwierdził realizację kolejnej serii produkcji, która będzie nosić tytuł „Chyłka - Kasacja”. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki produkcji w ofercie platformy pojawią się jesienią 2019 roku. Na początek pojawi się w płatnej ofercie Player.pl, a później w TVN.
- „Chyłka” testuje nowy model dystrybucji - najpierw odpłatnie udostępniamy daną produkcję w Playerze, a następnie emitujemy ją w telewizji. Wszystko wskazuje na to, że w przyszłości będziemy mieć więcej wysokobudżetowych projektów, które będą realizowane z myślą o naszym serwisie VOD, a w następnej kolejności będą emitowane w linearnej telewizji - komentuje nam Miszczak. - Jestem bardzo zadowolony z jakości „Chyłki”, bo serial ten został doskonale zrealizowany. Kluczem naszego sukcesu jest również świetnie dobrana obsada - zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
Oprócz Magdaleny Cieleckiej w obsadzie pierwszej edycji serialu znaleźli się również: Filip Pławiak, Katarzyna Warnke, Olga Bołądź, Michał Żurawski, Szymon Bobrowski, Jacek Koman, Jerzy Schejbal, Mirosław Baka, Artur Żmijewski, Piotr Głowacki, Piotr Stramowski, Mirosław Haniszewski, Piotr Żurawski oraz Jakub Gierszał.
Producentem z ramienia TVN przy pierwszej transzy odcinków była Dorota Chamczyk, producentem wykonawczym - Violetta Furmaniuk-Zaorska i jej firma Aktiv Media. „Chyłkę - Zaginięcie” wyreżyserował Łukasz Palkowski.
Za scenariusz odpowiadają Justyna Stefaniak, Krzysztof Szpetmański oraz Michał Wawrzecki we współpracy z Darią Rogozińską i Dorotą Chamczyk. Autorem zdjęć jest Mateusz Wichłacz, scenografię przygotowała Aleksandra Kierzkowska, kostiumy - Agnieszka Werner-Szyrle. Kierownikiem produkcji jest Artur Polański.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN nakręci drugi sezon serialu „Chyłka”. Ponad 2 mln wyświetleń w Player.pl