Dunkin' Donuts rusza z przetargiem reklamowym po raz pierwszy od blisko 20 lat
Sieć Dunkin' Donuts rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową w Stanach Zjednoczonych. Marketer robi przegląd po raz pierwszy od blisko 20 lat. Przez ten czas niezmiennie pracował z agencją Hill Holliday.
Rozpoczęte właśnie procedury przetargowe mają zakończyć się w pierwszym kwartale 2018 roku. Obejmują jedynie obsługę kreatywną. Nie dotyczą współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów.
Dotychczas za obsługę reklamową, jak i mediową odpowiadała agencja Hill Holliday. Marketer współpracuje z nią niezmiennie od 1998 roku. Obsługa mediowa pozostaje w tej agencji bez zmian.
Agencja Hill Holliday jest autorem wprowadzonego w 2006 roku hasła marki Dunkin' Donuts: „America Runs on Dunkin”.
Dołącz do dyskusji: Dunkin' Donuts rusza z przetargiem reklamowym po raz pierwszy od blisko 20 lat