SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwa miliony klientów Orange postawiło na e-fakturę

Już ponad dwa miliony klientów Orange Polska otrzymuje co miesiąc fakturę w formie elektronicznej, zamiast tradycyjnego, papierowego dokumentu.

Decydując się na e-fakturę w Orange Polska klienci zyskują dodatkowe korzyści, np.: niższą opłatę aktywacyjną przy zakupie Neostrady i FunPack-a. Z kolei klienci usług mobilnych Orange mogą wziąć udział w konkursie pod nazwą „Tak się składa, że faktura się opłaca” i otrzymać rabat w wysokości 50 złotych na abonament na pierwszej e-fakturze.

Korzystanie z e-faktury jest też premiowane punktami PAYBACK - klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK, a klienci usług stacjonarnych otrzymają dodatkowe 50 punktów za utrzymanie e-faktury.

- Faktura elektroniczna, którą otrzymują klienci Orange Polska ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Klient otrzymuje ją mailem bezpośrednio na swoją skrzynkę lub na konto na portalu orange.pl. E-fakturę należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych - informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Płatność za e-fakturę można wygodnie uregulować, np. za pomocą przelewu internetowego lub Polecenia Zapłaty, a także przy użyciu telefonu komórkowego – skanując aparatem w telefonie zamieszczony na e-fakturze fotokod.  Klienci usług stacjonarnych Orange Polska mogą ponadto korzystać z usługi Płatność Elektroniczna, która pozwala na dokonanie wpłaty praktycznie „jednym kliknięciem” - link zamieszczony na fakturze kieruje do specjalnej strony internetowej z płatnościami.

E-fakturę można zamówić m.in. poprzez formularz elektroniczny na www.orange.pl/efaktura, SMS-em lub w każdym salonie Orange np. podczas podpisywania umowy lub aneksu.

Dołącz do dyskusji: Dwa miliony klientów Orange postawiło na e-fakturę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
karolinapaw92
My od ok 12 lat jesteśmy klientami orange dla firm (wcześniej Idea) i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni, nigdy nie mieliśmy większych problemów, ale to może dlatego, że nie przekraczaliśmy rachunków i spłacaliśmy je regularnie, pamiętam tylko jedną nieprzyjemną sytuacje jak moja ciocia, której wzięliśmy telefon nie zapłaciła rachunku, ale szybko zapłaciliśmy i ucichło, ale to było ok 5lat temu. Teraz chciałam wziąć telefon znów o Orange dla firm, chciałam przenieść jeden numer z karty na abonament, podczas zakupu przez internet wszystko było dobrze, poinformowano mnie, że dostanę maila z informacją o zmianie statusu zamówienia, a zamówienie przyjęto do sprawdzenia. Wszystkie dane podane sprawdziłam 10 razy, były wpisane poprawnie, więc byłam pewna, że następnego dnia dostanę maila z informacją, że kurier został wysłany a telefon dostanę w ciągu najbliższych dwóch dni. Napomknę jeszcze, że już podczas wybierania telefonu i abonamentu dostawałam białej gorączki z ich stroną, z tym, jak niczego się na niej nie da znaleźć, jest mało czytelna a połowa odnośników mi nie działała. Niestety kolejnego dnia po zamówieniu nie dostałam maila, więc postanowiłam sprawdzić, co się dzieje z moim zamówieniem, byłam pewna, że musze jeszcze troszkę poczekać, że może mają dużo zamówień i się nie wyrabiają, ale gdy sprawdziłam, to mnie zamurowało, gdyż przeczytałam jedynie "zamówienie odrzucone", żadnego maila wyjaśniającego, tam też nic. Wściekła sprawdziłam, czy mają ten telefon w ofercie, okazuje się, że nagle telefon zniknął z oferty, mimo, że jeszcze godzinę po moim zamówieniu na pewno był dostępny i nie było problemu z nim. Próbowałam się dodzwonić do szacownego Orange, próbowałam dwa razy, za każdym razem czekałam pół godziny, jeśli myślicie, że się dodzwoniłam, to jesteście w błędzie. Napisałam więc mail... Także zero odzewu, czekam już parę dni, stwierdziłam, że jeśli dziś się nie wytłumaczą z sytuacji to idę do play. I jutro idę z nimi podpisąc umowę, tym bardziej ze ofertę abonamentu mają lepszą, tylko telefony mają dziadowskie. Orange- po kij wstawiacie tel na internet skoro go nie macie w realnym swiecie!!!! Do tego jeszcze przez moje 7lat bycia waszą klientką tyle musiałam się nadenerwować z tych waszych co chwile smsów z reklamami i najgorsze, te baby dzwoniące z oferta dla mnie, ja mowie ze nie jestem zainteresowana i ze nie będę a ona znow...;/ dopiero jak się wydarłam to przestala dzwonic. I jak kupiłam sobie telefon z dostępem do internetu to musiałam sobie ciagle wylaczac wap orange bo potrafilo mi w ciągu nocy zjeść 50zl z konta a ja nie wiedziałam dlaczego, a jak u was bylam to nic z tym nie zrobiliście. PORAZKA!
odpowiedź
User
pol
powinni każdemu kto chce dostarczać fakturev elektronicznną dostaje pocztą i tak place przez net co bedzie jak z jakiś przyczyn stracicie internet albo wysypie sie wama komp? otoż bedzie wiecej problemów dla was nie dla orange
odpowiedź
User
Grzegorz Podbielski
Ja korzystam z systemu BizIn http://www.bizin.pl/. Możesz dodać własne logo na fakturze, a ponadto faktury mogę od razu wysyłać mailem do kontrahenta. Jako nowość i chyba jedyny program dodaje do faktury QR kod, (linki do odczytu faktury przez kontrahenta).
odpowiedź