1,45 mln widzów „Echo serca”. TVP1 wiceliderem rynku
Nowy obyczajowy serial „Echo serca” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Produkcja dała TVP1 drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,20 mln zł.
Serial „Echo serca” nadawany był na antenie Jedynki we wtorki o godz. 21.40, w okresie od 15 stycznia do 21 maja 2019 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,45 mln widzów. Przełożyło się to na 11,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek. Przyciągnął on uwagę 2,10 mln osób.
TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, która pokazywała wówczas kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 14 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy fabularne i „Diagnoza”; 9,35 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnił Polsat (gł. pasmo filmowe; 8,30 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była czwarta.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach produkcji wyniosły 4,20 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Widzowie w produkcji zobaczyć mogą również takich aktorów jak m.in.: Przemysław Sadowski, Antoni Pawlicki, Julia Pogrebińska, Maciej Mikołajczyk, Olga Sarzyńska, Martin Budny, Grzegorz Stosz, Lucyna Malec, Zbigniew Zamachowski i Dorota Segda.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,45 mln widzów „Echo serca”. TVP1 wiceliderem rynku