Edyta i Cezary Pazurowie reklamują podłogi Jawor-Parkiet
Polski producent podłóg drewnianych - Jawor-Parkiet - startuje z długofalową kampanią, w której wystąpią ambasadorzy marki Edyta i Cezary Pazurowie.
Kampania Jawor-Parkiet „Podłogi ma według opisu producenta "uwalniać role społeczne, pozwala wychodzić ze stereotypów i utrwalonych schematów".
Edyta i Cezary Pazurowie ambasadorami podłóg Jawor-Parkiet
Długofalowe działania obejmują komunikację na nośnikach outdoorowych, social media oraz content marketing.
- W przygotowanych kreacjach odbiorcy będą mogli obserwować Cezarego i Edytę w ich codziennych obowiązkach i przyjemnościach. Każdy z nas, tak jak oni, czy to w pracy czy w życiu prywatnym, wchodzi w różne role. A podłoga Jawor-Parkiet stanowi dla tego odpowiednie tło – mówi Grzegorz Sadowski, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.
Zobacz: Cezary i Edyta Pazurowie z własną marką biżuterii
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za działania PR-owe odpowiada agencja Wordsmith PR. Autorem zdjęć i kreacji artystycznej jest fotograf Piotr Ratuszyński.
Oprawę graficzną opracowała RG Design agencja kreatywna we współpracy z Grzegorzem Sadowskim, dyrektorem ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.
Dołącz do dyskusji: Edyta i Cezary Pazurowie reklamują podłogi Jawor-Parkiet