Adam Pieńkowski z McDonald’s Polska na czele jury Effie Awards
Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska.
Tegoroczne jury Effie Awards, które liczy 110 osób, podzielone zostało na 8 grup eksperckich. Każda z nich ocenia inną kategorię konkursową. Pracami każdej z grup kierują przewodniczący.
Piotr Piętka, CEO Publicis Media, poprowadzi grupę oceniającą prace w kategoriach: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność. Małgorzata Rokita, director, brands operations Procter & Gamble w Europie Środkowej, oceniać będzie prace w kategoriach: Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja. Zgłoszenia w kategoriach Brand Experience oraz Turystyka i Podróże analizować będzie jury pod przewodnictwem Andrzeja Matuszyńskiego, prezesa Grupy Eurozet. Z kolei te w kategoriach: Finanse, Ubezpieczenia i inwestycje oraz Business to Business - jury pod wodzą Marty Życińskiej, dyrektora marketingu w Mastercard.
Anna Putts, dyrektor marketingu w UPC Polska, pokieruje zespołem oceniającym oceni prace w kategoriach: Telekomunikacja, Motoryzacja, Usługi, a Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w POlsce - Retail/Kanały sprzedaży, Technology&Innovation, Branded Content oraz Performance marketing/e-commerce.
Anna Pańczyk, CEO w Grey Group będzie nadzorować prace jurorów analizujących prace w kategoriach Launch/Relaunch oraz Long term marketing excellence, a Olgierd Cygan, szef Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, stanie na czele grupy oceniającej kategorie: Limited budget, Edukacja społeczna i kampanie CSR oraz Pro bono.
Ocenią oni zgłoszone projekty w trzech etapach. Najpierw podczas wspólnej analizy zgłoszeń, następnie w głosowaniu internetowym oraz finalnie na obradach, gdzie następuje wybór nominacji i przyznanie nagród. Kampanie ocenianie będą w oparciu o kryteria podzielone na cztery obszary: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, strategia komunikacji, egzekucja idei oraz efekty komunikacji.
Termin zgłaszania kampanii do konkursu upłynął 22 maja. Nagrody zostaną wręczone 23 października.
Dołącz do dyskusji: Adam Pieńkowski z McDonald’s Polska na czele jury Effie Awards