Ekstraklasa dalej sponsorowana przez PKO Bank Polski i markę Lotto
Spółka Ekstraklasa w 90. sezonie ligowym gra dalej ze sponsorami PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W ramach zawartych nowych umów sponsorskich bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka Lotto partnerem głównym ligowych rozgrywek.
Najnowsze umowy PKO Banku Polskiego oraz Totalizatora Sportowego z Ekstraklasą, oznaczają kontynuację i zacieśnienie współpracy marketingowej trwającej nieprzerwanie od 2018 roku z PKO Bankiem Polskim, początkowo jako partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy, a od 2019 roku w roli Partnera Tytularnego. Współpraca z Totalizatorem Sportowym trwa od 2014 roku.
Ekstraklasa dalej ze sponsorami
Dla ligi nowe umowy z PKO Bankiem Polskim i marką Lotto oznaczają dodatkowe wpływy finansowe. Łącznie z przychodami od innych sponsorów oraz z rekordowej umowy mediowej z Canal+, przełoży się to w sezonie 2023/24 na najwyższe wpływy dla klubów w historii ligi.
– Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek jak PKO Bank Polski i Lotto. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju młodych piłkarskich talentów. Wspólnie realizujemy też szereg innowacyjnych działań oraz akcji integrujących społeczność kibicowską. Przedłużenie współpracy z naszymi partnerami, tytularnym i głównym, to też potwierdzenie efektywności prowadzonych dotychczas działań i unikatowych możliwości promocji, jakie daje współpraca z ligą. Ekstraklasa z milionową widownią telewizyjną w każdej kolejce, rosnącą liczbą odbiorców w internecie oraz milionami kibiców na trybunach to ogromny potencjał - mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy.
– Kontynuujemy nasze zaangażowanie jako Partner Tytularny rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. To jeden z naszych wyjątkowych projektów sponsorskich, gdzie sport łączy się z biznesem. Chcemy nadal wykorzystywać potencjał PKO Banku Polskiego jako mecenasa piłki nożnej, rozwijać dotychczasowe projekty, które wprowadziliśmy do ligi oraz naszą współpracę z klubami – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami zarządu.
Kontynuacja współpracy oznacza, że logotyp PKO Banku Polskiego pozostanie w oficjalnym logo i nazwie rozgrywek. Ponadto, będzie obecny m.in. na grafikach podczas transmisji 306 meczów w sezonie, w brandingu na stadionach 18 klubów oraz na rękawkach koszulek piłkarzy. Przedłużenie współpracy oznacza kontynuację projektów specjalnych, promujących młodych zawodników oraz integrujących kibiców: Młodzieżowiec Miesiąca, Młodzieżowiec Sezonu i Kanapa Kibica. Bank będzie współpracował podczas ligowych inicjatyw dla dzieci i młodzieży, jak np. Akademia Klasy Ekstra.
Oprócz tego Ekstraklasa będzie wspierać działania PKO Banku Polskiego skierowane zarówno do klubów, kibiców, obecnych jak i nowych klientów banku. Jednym z nich będzie kolejna odsłona Oficjalnej Karty Ekstraklasy z herbami klubów oraz rozgrywek, ale także sprzedaż biletów na mecze ligowe poprzez bankowość elektroniczną banku – iPKO. Bank wciąż będzie rozwijał kanały „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w social mediach, a także organizował szereg innych akcji marketingowych, zapewniających nowe konteksty promocji.
W ramach współpracy z Ekstraklasą marka Lotto będzie eksponowana na koszulkach meczowych wszystkich klubów najwyższej ligi rozgrywkowej w Polsce, w grafikach podczas transmisji, a także na stadionach. Ekstraklasa będzie też promować partnera na oficjalnej stronie internetowej ligi oraz w kanałach social media.
Umowa przewiduje ponadto, że Lotto pozostanie partnerem aplikacji mobilnej ligi, a także partnerem tytularnym gry Fantasy Ekstraklasa – wirtualnego menadżera piłkarskiego opartego o realną ligową rywalizację. W ramach Fantasy Ekstraklasa ligowa spółka wspólnie z Totalizatorem Sportowym będzie przyznawać również nagrody – Numer Miesiąca i Numer Sezonu dla wyróżniających się piłkarzy.
Nowy sezon 2023/24 piłkarskiej Ekstraklasy ruszył w piątek 21 lipca. Sublicencji, obejmującej transmisję jednego meczu z kolejki i skróty wszystkich, nie kupiła na razie Telewizja Polska.
Dołącz do dyskusji: Ekstraklasa dalej sponsorowana przez PKO Bank Polski i markę Lotto