SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Electrolux odświeżył identyfikacją wizualną (wideo)

Electrolux, firma produkująca urządzenia AGD, wprowadza globalnie zmienioną identyfikację wizualną. Logo firmy ma nową czcionkę i kolor.

Firma właśnie rozpoczyna wprowadzanie zmian na całym świecie. Logo ma nową czcionkę, barwę czarną zastąpił kolor niebieski. W nowym logotypie nie ma już hasła „Thinking of you”. Pozostał w nim jednak charakterystyczny dla marki znak graficzny, który firma stosuje od 1962 roku.

Odświeżone logo Electroluksa ma wyznaczać nowe standardy, podkreślać nowoczesność, innowacyjność a zarazem zaufanie i jakość, której od marki oczekują konsumenci.

Nowa identyfikacja wizualna zostanie wprowadzona na produktach, w punktach sprzedaży, na opakowaniach, w materiałach reklamowych, stronach internetowych itp. Proces ten realizowany będzie etapami.

Od kilku miesięcy nowe logo ma konkurent Electroluksa, firma Beko. Po raz pierwszy globalnie pokazano je latem ub.r., gdy ogłoszono, że firma ta będzie przez 4 kolejne lata sponsorem klubu piłkarskiego FC Barcelona (więcej na ten temat). Od kilku tygodni w Polsce, w wybranych stacjach telewizyjnych trwa kampania prezentująca nowy wizerunek Beko.

Dołącz do dyskusji: Electrolux odświeżył identyfikacją wizualną (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
we
to stringi?
0 0
odpowiedź
User
Gosia
Dupa w stringach pod kątem 90 stopni. :) Moje pierwsze skojarzenie :) Ale logo się udało :)
0 0
odpowiedź