Elżbieta Gorajewska dalej prezesem OFBOR
Elżbieta Gorajewska, szefowa Nielsen Audience Measurement została ponownie wybrana na prezesa Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). Do zarządu weszli również Marcin Kujawski i Ryszard Pieńkowski.
Gorajewska kieruje pracami zarządu OFBOR-u od 2013 roku. Teraz członkowie stowarzyszenia dokonali jej reelekcji. W rozpoczętej właśnie kadencji (trwa dwa lata) nowo wybrana prezes stawia na budowanie silnej pozycji firm sygnatariuszy badawczego programu kontroli jakości oraz wzmacnianie zaufania do badań.
- W ciągu minionych dwóch lat zbudowaliśmy nowy standard jakości w zakresie bezpieczeństwa informacji (PKJBI) rozwinęliśmy też standard kontroli jakości realizacji badań (PKJPA). To wyraz naszego dążenia do ciągłego podnoszenia jakości badań w Polsce. To także wyraźny sygnał dla naszych klientów, że branża badawcza odpowiada na ich zmieniające się potrzeby - mówi Elżbieta Gorajewska.
W ub.r. OFBOR rozwinął także samoregulacje branżowe o kodeks dobrych praktyk, zawierający m.in. rekomendacje dotyczące relacji ze zleceniodawcami projektów badawczych.
Elżbieta Gorajewska ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Od 1996 r. jest dyrektorem zarządzającym Nielsen Audience Measurement. Wcześniej pracowała w CBOS i GfK Polonia. Jest członkiem polskich i międzynarodowych organizacji branżowych (ESOMAR, EMRO, PTBRiO).
Podczas niedawnego walnego zebrania członków OFBOR do zarządu organizacji wybrano również Marcina Kujawskiego, R&D directora w Millward Brown oraz Ryszarda Pieńkowskiego, zastępcę prezesa w PBS.
Dołącz do dyskusji: Elżbieta Gorajewska dalej prezesem OFBOR