Emilia Krakowska w reklamie Hepatilu
7 marca rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa marki Hepatil(Pliva). Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made,która zlecenie zdobyła w wyniku przetargu.
Na potrzeby kampanii Hand Made przygotowała 30 sekundowy spot,który w niekonwencjonalny sposób przedstawia atrybuty markiHepatil. Idea nowego spotu powstała w oparciu o insightkonsumencki. Jego istotą jest poczucie, że w pewnym wieku wątrobazaczyna odgrywać się na nas za to, co 'wyczynialiśmy z nią' przezwszystkie lata naszego życia. Myśl ta przełożona została nascenariusz spotu reklamowego, którego osią jest intrygujący dialogdwóch przyjaciółek. Panie spotykając się na obiedzie rozmawiają oswoich doświadczeniach z problemami wątrobowymi. W rolę jednej zbohaterek reklamy wcieliła się Emilia Krakowska, która po razpierwszy użyczyła swojego wizerunku w reklamie.
Spot wyprodukowany została przez Papaya Films. Reżyserem iautorem zdjęć jest Darek Kuc. Media na potrzeby kampanii zakupiłStarlink. Kampania emitowana będzie we wszystkich wiodącychstacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, Polsat 2, TVN7, TV4 iinne.
Ze strony Klienta kampania prowadzona jest przez Joannę Demel(kierownik kategorii produktów) oraz Justynę Bielewicz (starszykierownik marki). W Hand Made projekt przygotowany został przezzespół: Bartek Gostkowski (strategy planner), Karolina Reimus(account director), Joanna Wierzbiak (copywriter) i MarcinPalarczyk (creative director).
Metryczka:
PLIVA / Hepatil
cel kampanii: wizerunkowy
klient: Pliva
przedstawiciel klienta: Joanna Demel (kierownik kategoriiproduktów), Justyna Bielewicz (starszy kierownik marki)
agencja: Hand Made
przedstawiciel agencji: Karolina Reimus (account director)
copywriter: Marcin Palarczyk, Joanna Wierzbiak
dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk
media: telewizja
czas trwania: marzec br., bez podania terminu zakończenia
dom produkcyjny: Papaya Films
reżyser: Darek Kuc.
Dołącz do dyskusji: Emilia Krakowska w reklamie Hepatilu