„Alicja w Krainie Czarów”, „Nad Niemnem” i „Ojciec chrzestny” w kampanii Empik.com (wideo)
Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” parzący kawę w nowoczesnym ekspresie i Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem” cierpiąca z powodu globusa w nowej kampanii Empik.com mają zwracać uwagę na nowe kategorie produktowe tego sklepu internetowego. Kampanię przygotowała agencja Grey Group.
Nowa kampania Empik.com sięga po znane dzieła i bohaterów ze świata kultury i rozrywki, żeby opowiedzieć o stale rosnącej ofercie empik.com i o nowych kategoriach produktowych dostępnych online. Bohaterami pierwszej jej odsłony są Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” oraz Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem”. W kolejnej pojawi się tytułowy bohater „Ojca chrzestnego”.
- Empik.com figuruje w świadomości konsumentów jako swoiste przedłużenie stacjonarnych salonów, powielające ich ofertę. Zadaniem komunikacji, którą wypracowaliśmy jest zmiana tego sposobu myślenia. Salony Empik pozostaną ostoją kultury jak tego pragną klienci, ale w kanale internetowym, obok rozbudowanej oferty książek, filmów, muzyki, gier, prasy oraz artykułów papierniczych i kreatywnych, pojawiły się również produkty dla Domu i Ogrodu, Zdrowia i Urody, Dziecka oraz Zabawki i Elektronika. Ponad 1,5 mln artykułów sprawia, że empik.com jest e-sklepem z największą ofertą w Polsce - mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.
Kampania reklamowa będzie realizowana do 22 października i opiera się na promowaniu czterech kategorii produktowych: Dziecko, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Dom i Ogród oraz informowaniu o zaletach zakupów online: atrakcyjnych cenach z dodatkowymi promocjami z kartą Mój Empik i darmowej dostawie do salonów większości produktów.
Akcja realizowana jest w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Działania reklamowe będą prowadzone także na nośnikach oudoorowych w największych miastach w Polsce (citylighty na przystankach autobusowych, a w Warszawie - citylighty przy wejściu do metra, metroboardy w metrze, backlighty pod rotundą i niestandardowe naklejki w metrze na peronach).
Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Grey Group. Reżyserem spotu reklamowego jest Martyna Iwańska, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję obrazu studio Miło, zaś dźwięku - studio Głośno. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.
Dołącz do dyskusji: „Alicja w Krainie Czarów”, „Nad Niemnem” i „Ojciec chrzestny” w kampanii Empik.com (wideo)