endorfina events odświeża identyfikację wizualną, claim "making stories"
Agencja eventowa endorfina events wprowadza nową identyfikację wizualną. Logotyp uzupełniono o claim "making stories".
Firma przez wprowadzone zmiany chce pokazać charakter firmy. Claim “making stories”, dodany do logotypu, powstał w wyniku prac zespołu endorfiny, który zdefiniował najważniejsze cechy i wartości marki.
Wszystkie nowe materiały zostały utrzymane w kolorystyce zbliżonej do dotychczasowej. Studio graficzne firmy stworzyło autorską typografię i zestaw piktogramów, które będą wykorzystywane we wszystkich materiałach firmowych i na nowej stronie internetowej agencji.
- My, jako endorfina events, pomagamy markom tworzyć ich historie, przenosić plany i pomysły do rzeczywistości. Jednocześnie nasi pracownicy tworzą historię endorfiny - podczas realizacji, na backstage’u i każdego dnia, jako zgrany i kreatywny zespół - tłumaczy Michał Kaleta, managing director w endorfina events.
Ze względu na częste realizacje poza Polską, agencja zdecydowała się na claim w języku angielskim.
Wszystkie projekty związane ze zmianą CI zostały przygotowane wewnętrznie przez studio graficzne endorfiny.
Dołącz do dyskusji: endorfina events odświeża identyfikację wizualną, claim "making stories"