SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Energa ma nową szefową marketingu

Dyrektorką departamentu marketingu w spółce Energa (grupa Orlen) została Magdalena Marszałkowska. W roli tej zarządza obszarem marketingu i sponsoringu.

Magdalena MarszałkowskaMagdalena Marszałkowska

Magdalena Marszałkowska to praktyk i ekspertka marketingu i komunikacji, PR menadżer z bogatym doświadczeniem. Tworzyła identyfikacje wizualne i strategie rozwoju produktów, ogólnopolskie kampanie marketingowe.

Blisko osiem lat w międzynarodowej firmie Swarovski zarządzała komunikacją w wielu krajach. Rozpoczynała tu pracę jako marketing, PR & events manager, następnie w Swarovski Global Business Services odpowiadała za wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, marketing, PR i employer branding. Budowała relacje między funkcjami i zespołami, zajmowała się pozyskiwania talentów, marketingiem i komunikacją korporacyjną.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Stworzyła własną firmę wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe w celu budowy pozycji rynkowej firm, znanych twarzy i organizacji oraz ich relacji z klientami. Pracowała między innymi dla Trans Polonia Group zarządzając komunikacją, PR i marketingiem firmy.

Przez wiele lat zarządzała promocją miasta Malborka, pracowała przy dużych projektach rozwoju Pomorza oraz polskiej turystyki. Tworzyła i zarządzała dużymi projektami eventowymi. 

Ukończyła studia na wydziale Nauk Politycznych Wyższej Szkoły Humanistycznej (Marketing i Reklama) w Pułtusku oraz Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Ostatnio dyrektorką departamentu marketingu spółki Energa była Justyna Kruszewska. 

Dołącz do dyskusji: Energa ma nową szefową marketingu

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
W jakim celu spółki energetyczne, będące monopolistami, mające jednego właściciela, wydają pieniądze na marketing czy promocje? Jaki jest tego cel, jeżeli na tym rynku nie istnieje konkurencja i nie jest on wolny? Nie lepiej obniżyć rachunki ludziom?
odpowiedź
User
iksde
W jakim celu spółki energetyczne, będące monopolistami, mające jednego właściciela, wydają pieniądze na marketing czy promocje? Jaki jest tego cel, jeżeli na tym rynku nie istnieje konkurencja i nie jest on wolny? Nie lepiej obniżyć rachunki ludziom?


Masz zerową wiedzę w takim razie, bo rynek energii jest uwolniony i istnieje na nim konkurencja.
odpowiedź
User
Szuszkanka
Magda, gratulacje!
odpowiedź