Euro RTV AGD reklamuje produkty na „powrót do szkoły”
Ruszyła kampania reklamowa sieci elektromarketów Euro RTV AGD związana z początkiem roku szkolnego. Przygotowała ją agencja S4, która pozyskała to zlecenie w przetargu.
Nowa kampania Euro RTV AGD promuje produkty przydatne w szkole, takie jak laptopy, smartfony itp. Hasło wspólne reklam to: „Mój kandydat na wrzesień”.
Agencja S4 odpowiadała za koncept kreatywny akcji, przygotowanie grafik i hasła promocyjnego. Nad projektami pracował zespół agencji, który współpracował już wcześniej projektowo z Euro RTV AGD przy komunikacji innych akcji promocyjnych
S4 nawiązała współpracę z Euro RTV AGD przy tej kampanii w efekcie wygranego przetargu - nie podano, ile i jakie inne agencje brały w nim udział. Umowa obowiązuje na czas realizacji aktualnej kampanii.
Dołącz do dyskusji: Euro RTV AGD reklamuje produkty na „powrót do szkoły”